skip to Main Content

Google annoncering

Jeg kan hjælpe dig med at komme i gang med annoncering på nettet.

Jeg kan sætte dig ind i de grundlæggende funktioner, og jeg kan vurdere konkurrencen på det marked din hjemmeside befinder sig på. Dernæst undersøger jeg om din hjemmesides teknik, struktur og indhold lever op til søgemaskinernes krav. Når alt er parat, kan annonceringen aktiveres.

Samarbejde
Det er vigtigt for mig, at vi samarbejder om annonce arbejdet. Jo mere du involverer dig, desto bedre resultater opnår vi. Det er dig der kender dine ydelser og kunder. Derfor skal du være med til at udvikle annoncerne og evaluere deres effektivitet.

Vi vil se resultater
Det er vigtigt, at du kan mærke et resultat af din annoncering. Det er ikke nok, at vi kan måle et teoretisk udbytte af din annoncering – målopfyldelse som flere besøg på din hjemmeside og flere telefonopkald. Det der tæller, er din reelle indtjening.

  • Kan Google annoncering skaffe dig flere kunder?

  • Få hjælp til de mere tekniske aspekter af Google annoncering.

  • Er din hjemmeside søgemaskineoptimeret?

  • Få rådgivning og vejledning om Google annoncering.

  • Lad os samarbejde om din Google annoncering.

Kort om Google annoncering

Google annoncer fungerer som alle andre annoncer – blot på internettet i forbindelse med søgninger. Dine Google annoncer skal fortælle, hvem du er, hvad du tilbyder og hvorfor kunderne skal vælge dig.

Du kan i detaljer bestemme, hvem der kan se dine annoncer på nettet og hvornår de dukker op. Du kan målrette dine annoncer mod forskellige målgrupper, geografiske områder eller specifikke interesseområder.

Du betaler kun, når kunderne klikker på dine annoncer og lander på din hjemmeside, eller ringer til dig via annoncerne.

Hjælp at hente fra Google
Når du benytter dig af Google annoncering, så skal du altid huske, at du ganske gratis kan henvende dig til Google for at få råd og vejledning.

Back To Top